close

We were both young when I first saw you

當我第一次見到你的時候我們都還很年輕

I close my eyes and the flashback starts

我閉上雙眼 我們的故事在我腦海裏一幕幕重播

I'm standing there on a balcony in summer air

炎炎夏日我站在陽臺上

See the lights, see the party, the ball gowns

看著這些燈,派對和舞會禮服

See you make your way through the crowd

看你穿過擁擠的人群

And say hello, little did I know

跟我打招呼 我不知道

That you were Romeo, you were throwing pebbles

你就是羅密歐 你朝我扔小石子

And my daddy said stay away from Juliet

我爸爸說 離茱麗葉遠點

And I was crying on the staircase, begging you please don't go

我在樓梯上哭了 求你不要離開

And I said

我說

Romeo, take me somewhere we can be alone

羅密歐 帶我去一個我們能單獨在一起的地方吧

I'll be waiting, all there's left to do is run

我會等待的 現在能做的只有逃跑了

You'll be the prince and I'll be the princess

你會成為王子而我就是公主

It's a love story

這是個愛情故事

Baby, just say yes

寶貝 你就答應我吧

So I sneak out to the garden to see you

我悄悄溜到花園去看你

We keep quiet 'cause we're dead if they knew

我們都很安靜 因為如果被他們知道我們就慘了

So close your eyes, escape this town for a little while

所以閉上你的雙眼 逃離這個城市一會兒吧

Oh, oh, oh

'Cause you were Romeo, I was a scarlet letter

因為你是羅密歐 我是紅A字

And my daddy said stay away from Juliet

我爸爸說 離茱麗葉遠點

But you were everything to me, I was begging you please don't go

但是你就是我的一切 我請求你不要離開

And I said

我說

Romeo, take me somewhere we can be alone

羅密歐 帶我去一個只有我們倆的地方吧

I'll be waiting, all there's left to do is run

我會等的 我們所能做的就只有逃跑了

You'll be the prince and I'll be the princess

你會成為我的王子而我就是你的公主

It's a love story

這是個愛情故事

Baby, just say yes

寶貝 答應我吧

Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel

羅密歐 快解救我吧 他們試圖告訴我如何去感受

This love is difficult, but it’s real

這段愛情困難重重 但是這是真實的愛

Don't be afraid, we'll make it out of this mess

不要害怕 我們會擺脫困難的

It's a love story

這是個愛情故事

Baby, just say yes

寶貝 答應我吧

I got tired of waiting, wondering if you were ever coming around

我已厭倦了等待 我想知道你究竟還會不會回來

my faith in you was fading

我對你的信心也在減少

When I met you on the outskirts of town

當我在郊區遇到你

And I said

我說

arrow
arrow
    全站熱搜

    chloe585 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()